Zwroty i reklamacje

Czy mogę zrezygnować z zakupu towaru?
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827), Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Rezygnacji można dokonać z całości lub części zamówionych towarów.


Jak zrezygnować z zakupu?
Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je listem poleconym (z potwierdzeniem odbioru) na adres firmy: MAŁPISZON Alina Daribazaron, ul. Łepkowskiego 8/31, 31-423 Kraków. Prosimy także o dołączenie oryginału dokumentu zakupu (paragon, faktura). POBIERZ OŚWIADCZENIE.

Kto ponosi koszty odesłania towaru?
Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący, chyba że nie jest to zwrot rzeczy, a jej reklamacja. Jeżeli zostaje ona uznana, przedsiębiorca ma obowiązek zwrotu kosztów przesyłki. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.


Na jaki adres należy odesłać zwracany towar?
Zwracany towar należy wysłać na adres naszego magazynu: MAŁPISZON ALINA DARIBAZARON ul. Wiślana 103, 34-116 Spytkowice

W jakim czasie powinniśmy otrzymać zwrot pieniędzy?
Sprzedawca musi zwrócić pieniądze nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe, z którego dokonano zapłaty za towar, lub konto wskazane przez Kupującego w oświadczeniu. W takim samym terminie należy odesłać towar.

Kiedy należy zwrócić towar?
Towar należy zwrócić w terminie 14 dni od daty otrzymania przez firmę oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Czy jest możliwa zamiana towaru?
Zwrócony towar możesz zamienić także na inny, będący w naszej ofercie. W zależności od wybranego towaru zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą sumę. W celu wymiany zakupionego towaru należy złożyć nowe zamówienie w komentarzu wpisując „wymiana zamówienia nr …”.


Co zrobić jeżeli produkt okazał się wadliwy lub niekompletny?
Jeśli zakupiony sprzęt ulegnie uszkodzeniu lub Twoim zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo prosimy o kontakt pod numerem 799-740-712. Przekażemy Tobie informacje dotyczące dalszego postępowania. Naprawione lub wymienione na wolne od wad towary odsyłamy do Kupującego na nasz koszt.