Najczęściej zadawane pytania

1. Czy wybrać drabinkę rozporową czy przyścienną?

Przed zakupem drabinki rozporowej, należy upewnić się, że sufit w danym pokoju nie jest wykonany z płyt kartonowo-gipsowych. Siła nacisku podczas rozpierania zestawu mogłaby przebić lub zniszczyć podwieszony sufit. Zestaw montowany rozporowo ma natomiast wiele zalet, m.in nieinwazyjny montaż przy którym nie musimy wiercić w ścianach oraz szybkie przenoszenie zestawu w inne miejsce.

2. Czy system montażu rozporowego jest całkowicie bezpieczny?

Zestawy rozporowe są testowane fabrycznie obciążeniem 230 kg oraz certyfikowane przez niemiecką jednostkę certyfikującą TÜV Nord. Posiadają certyfikat bezpieczeństwa CE.

3. Czy jestem w stanie sam zamontować drabinkę?

Montaż drabinek gimnastycznych jest bardzo prosty. Do każdego zestawu dołączamy instrukcję montażu, oraz zachęcamy do zapoznania się z instrukcjami VIDEO, po zapoznaniu się z nimi można samodzielnie przystąpić do montażu. Konieczna będzie pomoc drugiej osoby dorosłej, oraz wiertarka – w przypadku drabinki montowanej przyściennie.

4. Jak mogę zamówić usługę montażu?

Jeżeli nie chcesz montować drabinki samodzielnie, lub po prostu nie masz na to czasu, podczas zakupu w uwagach do sprzedawcy napisz „Proszę o usługę montażu” – skontaktujemy się Tobą w celu omówienia szczegółów.

5. Czy moja drabinka powinna mieć regulowany drążek?

Możliwość regulowania wysokości drążka pozwala na dostosowanie go do wzrostu użytkownika. Wiele modeli drabinek gimnastycznych posiada właśnie taki typ drążka.

6. Czy mogę otrzymać fakturę do refundacji zakupu?

Mamy doświadczenie we współpracy z organizacjami pożytku publicznego. Wystawialiśmy faktury do wniosków o refundację zakupu drabinek gimnastycznych w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PRFON), Powiatowych Centrach Pomocy Rodzinie (PCPR), Fundacji Pomocy Dzieciom. Prosimy o dopytanie fundacji o wymogi faktury, takie jak termin płatności, dane nabywcy i odbiorcy czy umieszczenie kodu podopiecznego.

7. Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Zamówienia wysyłamy natychmiast po opłaceniu, lub na następny dzień. Z reguły wysłane przesyłki trafiają do naszych klientów na następny dzień roboczy.

8. Czy moje zamówienie mogę odebrać osobiście?

Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy z naszego magazynu w miejscowości Spytkowice 34-116 koło Zatoru po uprzednim umówieniu się na dogony termin.

9. Czy drabinki gimnastyczne mogą być montowane w placówkach publicznych?

Drabinki są certyfikowane do użytku prywatnego, co wyraźnie zaznacza producent. Zdarza się, że organizacje publiczne zakupują nasze produkty, lecz jesteśmy w trakcie uzyskiwania pełnej certyfikacji do użytku w miejscach publicznych.

10. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY?

Kupujący ma prawo odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wejścia w posiadanie rzeczy przez kupującego. OŚWIADCZENIE należy złożyć na piśmie i przesłać je listem poleconym na adres firmy: MAŁPISZON Alina Daribazaron, ul. Łepkowskiego 8/31, 31-423 Kraków. Prosimy także o dołączenie oryginału dokumentu zakupu.
Zwracany towar należy wysłać na adres naszego magazynu:MAŁPISZON ALINA DARIBAZARON ul. Wiślana 103, 34-116 Spytkowice